Frequently Asked Questions

Tu nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky usporiadané chronologicky od vyhľadávania a objednávky príslušného zájazdu cez príchod až k spiatočnej ceste.

1. Vyhľadávanie a objednávka

  • Ako nájdem vhodný zájazd?
    Ak už poznáte presný termín Vašej dovolenky, použite funkciu vyhľadávania kliknutím na Vyhľadávanie & Objednávka. Vyhľadávanie môžete ohraničiť aj na konkrétne lyžiarske stredisko a počet osôb. Alternatívne máte možnosť zobrazenia našich kategórií zájazdov alebo ponuky last minute. Chcete zažiť týždeň plný párty a zábavy na zjazdovkách za málo peňazí? V tom prípade Vás určite bude zaujímať ponuka našich akcií.
  • Aké typy ubytovania existujú a v čom sa odlišujú?
  • Aké sú možnosti objednávky?
  • Je v cene zájazdu zahrnutý skipas?
  • Oplatí sa objednať si kurz lyžovania alebo snowboardingu a materiál vopred?
  • Aké zľavy existujú?
  • Dokedy môžem zájazd objednať?
  • Čo znamená objednať ubytovanie dostupné na vyžiadanie?
  • Ako môžem uplatniť jeden alebo viac poukazov?
  • Kedy a ako sa musí uhradiť cena zájazdu?
  • Je možné dodatočne ešte niečo doobjednať?
  • Je batoľa poistené cez rodičov?
  • Je možné objednať zájazd na dva týždne?
  • Ako nájdete bezbariérové ubytovania?
  • Môžem ako neplnoletá osoba objednať zájazd?
  • Sú moje osobné údaje zašifrované?

2. Odstúpenie od zájazdu

  • Ako sa dá objednaný zájazd stornovať?
  • Ako sa dá vyhnúť storno poplatkom?
  • Môžem zmeniť objednávku môjho už objednaného zájazdu?
  • Má zmysel uzavrieť poistenie storna a prerušenia cesty?
  • Ako uplatním poistenie storna a prerušenia cesty?

3. Príprava na zájazd

  • Na čo netreba zabudnúť, keď si objednám cestu do zahraničia (pas, víza, zdravie)?
  • Kedy a akým spôsobom obdržím kompletné podklady k zájazdu?
  • Musím si so sebou vziať vlastnú posteľnú bielizeň/uteráky?
  • Ako sú vybavené kuchyne apartmánov?
  • Čo všetko si musím zobrať na dovolenku? Existuje zoznam všetkých potrebných vecí?

4. Doprava a príchod

  • Obdržím pri doprave vlastným autom aj popis cesty do strediska zájazdu?
  • Aké sú možnosti dopravy?
  • Do ktorej hodiny sa musím v ubytovacom zariadení prihlásiť?
  • Ako sa dá čo najlepšie využiť deň príchodu?

5. Na mieste pobytu

  • Musí sa platiť pobytová taxa?
  • Platí sa kaucia za apartmán v hotovosti alebo kreditnou kartou?
  • Kedy obdržím kauciu naspäť?
  • Sú v ponuke kurzy lyžovania a snowboardingu?
  • V akom jazyku sa konajú kurzy lyžovania a snowboardingu?
  • Akú formu stravovania ponúkajú ubytovacie zariadenia?
  • Kde sa podáva jedlo v prípade dodatočného objednania stravy?

6. Odchod a spiatočná cesta

  • Kedy sa musíme z ubytovania odhlásiť?
  • Je možné lyžovať aj v deň odchodu?
  • Ako prebieha odjazd?

7. Všeobecné otázky

  • Čo znamená Best-Price-záruka?
  • Čo znamená záruka snehu?
  • O aké ubytovacie zariadenie sa jedná pri „penziónoch s raňajkami + názov strediska" ?
  • Čo znamená označenie "Výhodná cena" uvedené pri izbe alebo názve ubytovania?
  • Čo znamenajú skratky BS, R, PP, P, AI, sprcha/WC?

Osobný poradca

Máte otázky k objednávke alebo potrebujete poradiť?

02/ 33 45 65 05
po-pi: 09:00-18:00
so: zatvorené
ne: zatvorené