Newsletter

Prihláste si newsletter a zaistite si mnoho výhod!

ďalšie info o zájazde

Grátis storno a zmena objednávky

Grátis storno

Objednali ste si zájazd a Váš šéf Vám neschválil dovolenku? My Vám vyjdeme v ústrety pri zrušení, či zmene objednávky! Tento úkon môžete vykonať do určitého termínu bezplatne. Takmer žiadna iná cestovná kancelária nie je tak ústretová k zákazníkom ako my.

Grátis storno

V priebehu 5 dní po uskutočnení objednávky môžete od tejto objednávky bezplatne odstúpiť, ak zájazd začína za viac ako 6 týždňov (42 dní). Túto možnosť je možné využiť iba jedenkrát na zákazníka príp. skupinu a to iba v prípade, pokiaľ zájazd nebol už preobjednaný.
Pokiaľ zájazd začína za menej ako 6 týždňov (od 41. dňa pred príchodom), bude stornovanie zájazdu spoplatnené podľa bodu 4a našich Všeobecných obchodných podmienok.

Očakávania bez rizika: Bezplatné storno do 30.09.2024!

Pri všetkých objednávkach na sezónu 24/25 Vám poskytujeme právo na bezplatné zrušenie do 30.09.2024. Platí najneskôr 14 dní pred zahájením zájazdu. Tak objednajte a tešte sa na ďalšiu sezónu už teraz!

Grátis zmena objednávky

Ak chcete vykonať zmeny v objednávke, napríklad zmeniť hotel, alebo zmeniť dátum zájazdu, môžete tak učiniť 6 týždňov (42 dní) do začiatku zájazdu bezplatne, a to v prípade pokiaľ je Vami požadovaná alternatíva k dispozícii a pokiaľ sa nezníži počet dní pobytu resp. počet účastníkov. Platí aktuálna cena nového zájazdu bez akcií Last-Minute & More.
V prípade príchodu na zájazd za menej ako 6 týždňov (od 41. dňa pred začiatkom zájazdu) bude zmena objednávky spoplatnená podľa bodu 5a našich Všeobecných obchodných podmienok.

Flex-Option: storno alebo zmena objednávky ešte 32 alebo 16 dní pred príchodom

Väčšinu našich zájazdov je možné teraz objednať s možnosťou Flex-Option, ktorá Vám umožňuje jednorazovo zrušiť objednávku alebo jednotlivé izby zadarmo alebo zmeniť objednávku za aktuálne ceny až 32 alebo dokonca 16 dní pred príchodom.
Tu nájdete všetky informácie k našej Flex-Option.

Stornovanie celej objednávky môžete vykonať priamo vo Vašom osobnom zákazníckom účte My SnowTrex, kde tiež uvidíte aktuálnu výšku storno poplatkov.
Ak sa chcete opýtať na podmienky čiastočného storna, náhradných osôb alebo zmeny objednávky, alebo máte iné otázky týkajúce sa zrušenia zájazdu, zašlite nám, prosím, e-mail s číslom Vašej objednávky na adresu storno-sk@snowtrex.com.