COVID-19: aktuálne informácie a výhľad
Zimná dovolenka 2022/2023
Stav: 28.04.2022Je možné aktuálne uskutočniť zimnú dovolenku?
Lyžiarska dovolenka je v súčasnosti možná vo všetkých cieľových krajinách bez obmedzenia – v niektorých prípadoch stále platí požiadavka na rúšku alebo respirátor v uzavretých lanovkách a uzavretých priestoroch. Pre neočkované osoby proti chorobe COVID-19 je test pre vstup do určitých krajín povinný. Nižšie nájdete odkazy na aktuálne predpisy cieľových destinácií.V závislosti od veku a cieľovej destinácie sú deti na rovnakej úrovni s očkovanými osobami aj bez očkovania a testu.
Naša Koronavírusová záruka vrátenia peňazí
Pokiaľ bude pre Vami objednané obdobie zájazdu z dôvodu pandémie koronavírusu uzavreté ubytovanie alebo všetky lyžiarske strediská zahrnutá v objednanom skipasu, máte nárok na bezplatné storno. To platí aj v prípade, ak nie je príchod možný z dôvodu uzatvorenia hraníc cieľovej krajiny.V takom prípade je možné zájazd bezplatne stornovať od 12 dní pred jeho začiatkom. Táto možnosť nevzniká, ak bola objednávka vykonaná menej ako 12 dní pred dátumom príchodu a dôvod zrušenia uvedený neskôr bol známy už v čase objednávky.Stornovanie musí byť vykonané do 7 dní pred dňom príchodu (do 14 hod.).
Čiastka zaplatená za zájazd bude odoslaná do 14 dní od stornovania. Už v oboch predchádzajúcich zimných sezónach 2019/20 a 2020/21 sme vrátili 100 % poplatkov za zájazdy zákazníkom, ktorých zájazdy nebolo možné realizovať z dôvodu pandémie koronavírusu. Peniaze zákazníkov za zájazdy sú tiež zaistené Nemeckým fondom cestovného poistenia (DRSF).
Aby bolo možné efektívne a chronologické spracovanie podľa dátumu príchodu, žiadame Vás, aby ste nás na stornovanie zájazdu kontaktovali najskôr 12 dní pred začiatkom zájazdu. Pochopte prosím, že nemôžeme zaručiť predchádzajúcu odpoveď z dôvodu vysokého pracovného vyťaženia a na všetky prichádzajúce e-maily odpovieme chronologicky podľa termínu začiatku zájazdu.